

Formatge semicurat de cabra amb herbes aromàtiques de Muntanyola. Madurat durant tres setmanes. Elaborat de forma artesanal amb llet de cabra. L’escorça d’aquest formatge la forma un conjunt harmònic d’herbes cultivades i seleccionades a la nostra finca d’Urpina. Té una textura suau i cremosa i un sabor genuí, agradable i suau matisat per els múltiples sabors de les herbes.
Ingredients: Llet pasteuritzada de cabra, quall, ferments làctics, sal, conservant lisozim d’ou, herbes aromàtiques i clorur càlcic.
Curació: Tres setmanes
Conservació: Entre 4ºC i 6ºC
Format: Formatge sencer 350 gr. aprox.
Aquest formatge semicurat de cabra amb herbes aromàtiques desprèn aromes del nostre paisatge amb olors de timó, romaní, llaurer... Amb tres setmanes de curació i una escorça recoberta amb una gran varietat d’herbes, és un formatge molt agradable i característic amb un perfum refrescant. El seu interior és blanc i pur de la llet de cabra. És suau i genuí.
És un formatge per a tota la família i marida amb vi blanc sec, cava o cervesa artesanal.
Característiques nutricionals
Valor energètic |
1463 350 |
Kj |
Greixos |
28,97 |
gr. |
Dels quals saturats |
17,32 |
gr. |
Hidrats de carboni |
0,5 |
gr. |
Dels quals sucres |
<0.1 |
gr. |
Proteïnes |
21,84 |
gr. |
Sal |
1,51 |
gr. |
Al·lèrgens
Conté ous i productes a base d’ou, llet i derivats, inclosa la lactosa.