Depenent de l'article o articles que compri a través de la Botiga Online el Client, té diferents formes d'entrega a la seva disposició. En el moment d’efectuar el pagament, li indicarem que esculli el mètode d'enviament en relació a la seva comanda, que pot ser entrega a domicili o recollida al Garden, centre de jardineria ubicat a la Carretera de Manresa a Santpedor, Km 4,4, 08251 Santpedor.

Els costos d'enviament es basen en el mètode d'enviament que hagi escollit i es calculen de forma automàtica durant el procés de pagament, abans de finalitzar la comanda.

Llocs de lliurament: Actualment enviem comandes només Espanya peninsular.

IMPORTANT: No realitzem enviaments a Ceuta i Melilla, Balears, Canàries, ni apartats de correus. Tampoc realitzem enviament a països estrangers.

Termes i costos de lliurament: Les comandes amb entrega a domicili es faran amb les empreses de transport FREDIST per entregues a Catalunya, i INTEGRADOS per entregues a la resta d’Espanya no peninsular.

Disposem de tarifes d'enviament en funció del pes i la zona a on es dirigeixen.

Fredist

 

PREUS AMB IVA INCLÒS

 

 

0-10 kg.

10-20 kg.

20-30 kg.

30 a 40 kg.

Barcelona

9,68 €

15,38 

15,95 

16,34 €

Girona

9,68 €

15,38 €

15,95 €

16,34 €

Lleida

9,68 €

17,16 €

18,82 €

20,97 €

Tarragona

9,68 €

17,16 €

18,82 €

20,97 €

Integrados 

 

 PREUS AMB IVA INCLÒS 

 

0 a 15 kg.

15 a 50 kg.

Més de 50 kg.

Nacional

26,62 

45,98 

+ 0,93 /kg

 El Client rebrà de la seva comanda en un termini 2-3 dies hàbils complets a comptar des de la nostra validació que el pagament s’ha efectuat correctament. Considerem dia hàbil els dies laborables de dilluns a divendres, exceptuant els festius oficials marcats en el calendari oficial.

En el cas que sol·liciti la recollida al punt de venda del Garden podrà efectuar la seva retirada en un termini de 2-3 dies hàbil. Un cop la seva comanda estigui processada rebrà un correu electrònic informant-lo que aquesta ja està a punt per ser recollida.

Es pot donar el cas que en situacions excepcionals com campanyes de Nadal, ofertes i/o promocions, etc... es produeixi un alt volum de comandes i el temps de lliurement pugui veure’s alterat. Si aquesta situació es produís comunicarem, la incidència al client i li proposarem una solució alternativa.